عربستان، از راهبرد جدید آمریکا علیه ایران استقبال کرد

عربستان، از راهبرد جدید آمریکا علیه ایران استقبال کرد

به گزارش میلیتاری نیوز، عربستان، از راهبرد جدید آمریکا علیه ایران استقبال کرد.

شبکه العربیه گزارش داد، عربستان سعودی بعد از سخنان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران از راهبرد جدید واشنگتن استقبال کرد.

در این بیانیه، عربستان مدعی شده‌ است که ایران از لغو تحریم‌های اقتصادی علیه خود در راستای بی‌ثبات کردن منطقه استفاده کرده است.

ریاض در این بیانیه همچنین در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود اعلام کرد که برنامه موشکی ایران تهدید جدیدی علیه منطقه است.

حتما بخوانید:  ترامپ: رهبر کره‌شمالی تصمیم خردمندانه‌ای گرفت

عربستان جنبش‌های مقاومت اسلامی مانند حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن را «تروریستی» خواند و گفت که ایران از این گروه‌ها حمایت می‌کند.

ریاض ایران را به انتقال تجربیات موشکی خود به انصارالله متهم کرد و گفت که انصارالله یمن با موشک‌های ایران، عربستان را هدف قرار می‌دهند!

در بخش از بیانیه ضد ایرانی عربستان آمده است: «ایران به حملات سایبری خود علیه عربستان و سایر کشورهای منطقه ادامه داده است».

در حال تکمیل …


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : شنبه 22 مهر 1396
معرفی بالگرد NH-90

 

بالگرد NH-90

بالگرد NH-90
در سال ۱۹۸۵ فرانسه، المان غربی ، ایتالیا، انگلستان و هلند به دنبال یک بالگرد ترابری و چند منظوره بودند. اروپا از دهه ۱۹۷۰ از بالگرد پوما استفاده میکرد که در فرانسه طراحی شده بود و یک بالگرد میان وزن بود و نقش های زیادی بر عهده گرفت . این ارتش ها خوهان بالگردی بودند که بتواند نقش ترابری و گشت دریایی و عملیات ضد زیر دریایی را انجام دهد. در سال ۱۹۸۷ قرار دادی با یورکاپتر برای این پروژه بسته شد و البته به زودی انگلستان از برنامه خارج شد و برنامه Aw101 را پیش گرفت.
برنامه جدید NH-90 نام گرفت که اولین پرواز خود را در سال ۱۹۹۵ انجام داد و از سال ۲۰۰۷ میلادی وارد خدمت شد . این بالگرد به شکل مشترک توسط چند شرکت ساخته می شود.
۳۱٫۲۵ درصد ساخت ایرباس فرانسه است که شامل موتور،چرخاننده برق،کنترل پرواز و هسته سیستم اونیک
۳۱٫۲۵ درصد ام بی بی المان شامل بدنه(بخش جلو)،مخازن سوخت،ارتباطات و سیستم کنترل هوایی
۵٫۵ درصد فوکر هلند شامل بدنه(دم و درب) ارابه فرود و گیربکس
۳۰ درصد اگوستا وستلند ایتالیا و انگلستان شامل عقب بدنه، گیربکس اصلی،سیستم هیدرولیک، برق و سیستم تولید

به ادامه مطلب مراجعه کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1396

آپدیت اندروید اوریو برای کدام گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد؟

پس از انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید اوریو اغلب کاربران گوشی‌های اندرویدی در انتظار دریافت این نسخه روی گوشی‌های هوشمند خود هستند.گوگل کمی بیش از یک ماه پیش نسخه‌ی نهایی سیستم عامل اندروید را رونمایی کرد. غول جستجو آخرین نسخه از سیستم عامل خود را همراه  با بهبودهایی منتشر کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اضافه شدن ایموجی‌های جید، حالت تصویر در تصویر، اعلان‌های بهبود یافته، انتخابگر هوشمند متن و بهبود کیفیت صدا از طریق اضافه شدن کد‌ک‌های جدید اشاره کرد.همچون همیشه اولین گوشی‌های هوشمند که به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید بروزرسانی شدند، محصولات سخت‌افزاری تولید شده توسط گوگل بودند. سری محصولات پیکسل که سال گذشته توسط این کمپانی رونمایی شده بودند به عنوان اولین گوشی‌های هوشمند اندرویدی بروزرسانی جدید را دریافت کردند.پس از رونمایی از نسل جدید پرچمداران اندرویدی طی چند هفته‌ی اخیر و آغاز عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار، انتظار می‌رود کمپانی‌های تولیدکننده نظیر سونی، سامسونگ، ال‌جی، هواوی، اچ‌تی‌سی در کنار کمپانی‌های چینی اقدام به بروزرسانی نسل جدید پرچمداران خود در کنار گوشی‌های هوشمند پیشینی که در بازار حضور داشتند، کنند. در کنار شماری از کمپانی‌هایی که لیست رسمی محصولاتی را که به اندروید اوریو بروز خواهند شد، منتشر کرده‌اند، بخش بزرگی از تولیدکنندگان چنین لیستی را منتشر نکرده‌اند و از این‌رو اغلب لیست‌های منتشر شده براساس گمانه‌ زنی‌ها و سیاست‌های پیشین کمپانی‌ها در رابطه با انتشار بروزرسانی است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1396