کلت گازی برتا ۹۲ (beretta ۹۲fs)

کلت گازی برتا ۹۲ (beretta ۹۲fs) یک کلت بسیار محبوب و زیبای ساخت شرکت اومارکس(umarex) المان این کلت با سیستم گازی CO۲ کار می کند. و کپسول های مخصوص خود را دارد.
قدرت خوب در بین کلت های بادی دارد.
دارای سیستم هوشمند کنترل ماشه نیزهست.
این کلت دو نوع تیراندازی میکند یکی تکی(Single) ودیگری دوتایی (Double) این کلت در کالیبر ۴,۵ موجود هست.
مشخصات:
قدرت:۵ ژول_ ۴۲۵ FPS
سرعت خروجی ساچمه:۱۲۰متر در ثانیه در کالیبر ۴,۵ کالیبر های موجود:۴,۵ سیستم مسلح کردن:گازی(Co۲)
حالت های تیراندازی:۲ نوع -تکی و دو تایی
وزن:۱,۲ کیلوگرم
ظرفیت خشاب:۸ تایی
تعداد خان: ۱۰
کشور سازنده:المان
طول کلی:۲۱ سانتی متر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1396
موفق‌ترین فرمانده نیروهای مسلح مشخص شد

موفق‌ترین فرمانده نیروهای مسلح مشخص شد ۱۵ آذر ۱۳۹۶ به گزارش میلیتاری نیوز، هشتمین جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از یگانها و فرماندهان برتر نیروهای مسلح صبح امروز برگزار شد. در این مراسم نیروی قدس سپاه به عنوان برترین نیرو و سرلشکر قاسم سلیمانی به عنوان موفق ترین فرمانده نیروهای مسلح انتخاب شدند. در این مراسم سرلشکر پاسدار محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سید حسن فیروز آبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون سابق ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : پنج شنبه 16 آذر 1396
«دیرالزور» کشف مهمات آمریکایی و اسرائیلی در «دیرالزور»

«دیرالزور» کشف مهمات آمریکایی و اسرائیلی در «دیرالزور»

به گزارش میلیتاری نیوز، نیروهای نظامی سوری در جریان پاکسازی مقرهای گروه تروریستی داعش مقادیر فراوانی تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی کشف و ضبط کردند. بر اساس این گزارش، این تسلیحات شامل انواع موشک های ضد زره تاو، لاو، و آر پی جی به همراه هزاران مین ضد نفر و ضد تانک و مواد منفجره است که داعش از آنها برای هدف قرار دادن نیروهای ارتش سوریه استفاده می کرد. حتما بخوانید:  ۱۰ تصادف جالب یگانهای دریایی آمریکا در سالهای اخیر/ از قتل عام ماهیگیران توسط ناو هواپیمابر تا گاف فرماندهان زیردریایی‌ اتمی +عکس در جریان پیشروی سریع نیروهای محور مقاومت، تروریست های داعش موفق به انتقال این تسلیحات از مناطق مختلف دیرالزور نشدند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1396

پهپاد انتحاری هارپی IAI Harpy ۱۱ مرد ۱۳۹۶ پهپادها , جنگنده بمب افکن

/ هارپی یک پهپاد انتحاری و یکبار مصرف است که دارای حدود ۲.۵ متر طول و حدود ۲ متر طول دو سر بال آن است. این پهپاد با سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت پرواز میکند و ۵۰۰ کیلومتر برد دارد. این پهپاد از لانچرهای نصب شده در پشت کامیون پرتاب میشود و هر کامیون ۱۸ لانچر حمل میکند. این پهپاد به منطقه حضور رادارها و سامانه های پدآفندی پرتاب میشود و از آنجایی که مجهز به سامانه دریافت کننده غیرفعال است ، به منبع انتشار امواج رادار حمله میکند و آنرا نابود میکند. از آنجایی هم که در ترکیب بدنه این پهپاد از ترکیبات کامپوزیتی استفاده شده است ، دارای سطح مقطع راداری اندکی است و کشف آن بسیار دشوار است. پرتاب تعداد زیادی از این پهپادها در منطقه حضور رادارهای دشمن و حضور پرتعداد آنها باعث فشار بر روی رادارهای دشمن میشود و آنها را وادار به خاموش شدن میکنند. اصلی ترین وظیفه این پهپاد سرکوب رادارها و پدآفند دشمن است. این پهپاد به چندین کشور صادر شده است. حتما بخوانید:  هواپیمای جنگنده پشتیبانی تاکتیکی جگوار ساخت بریتانیا از جمله هند ، ترکیه ، چین و کره جنوبی و … فروش این پهپاد اسراییلی به چین حساسیت زیادی را در آمریکا برانگیخت و طی فشار آمریکا ، اسراییل از ارتقای هارپی های چین خودداری کرد. چرا که در درگیری احتمالی با تایوان میتوانست بسیار خطرناک باشد. پهپاد هاروپ نمونه پیشرفته تر پهپاد هارپی است که در آن برد پهپاد به ۱۰۰۰ کیلومتر رسیده است و علاوه بر جستجوگر غیرفعال راداری ، یک سایت اوپتیکی هم زیر دماغه نصب شده است که علاوه بر رادارها ، میتواند دیگر اهداف ثابت و متحرک را هم هدف قرار دهد. در تصویر سایت اوپتیکی دماغه هاروپ را مشاهده میکنید. از پهپاد هاروپ که توسط جمهوری آذربایجان علیه نیروهای ارمنستان در درگیری اخیر این دو کشور استفاده شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : moslem_mt
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1396